SKLEP SCANDICONCEPT

sobota, 24 czerwca 2017

W domu gdzie gra Muzyka Prostoty...

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kiedy "łowię" w sieci piękną historię, kiedy owa opowieść poparta jest ciężką pracą i wyrzeczeniami, ale jej efektem jest Dom Marzeń, nie mam siły, żeby o tym nie napisać. Żeby nie pokazać  losów i potęgi serc, dzięki którym i burze były tylko bryzą. :) Czasem słyszę niemal zewsząd, że tak długo trwa budowanie, tak długo urządzanie, a później jeszcze... Układanie sobie życia w nowym miejscu. Cóż, lekarstwem dla mnie ( myślę, że nie tylko), niech będą słowa Gospodarza Domu jaki poniżej. " Zdałem sobie sprawę, że Rzym nie został zbudowany w jeden dzień. Może to trochę potrwać, ale warto być wytrwałym, zobaczyć wyniki wyszukiwania jako jeden Przelot. Jako jedną z Przygód w drodze o nazwie Życie. Możliwe, aby zrobić rzeczy, które nie muszą być stosowane do tego, co były pierwotnie przeznaczone.  Możliwym jest robienie rzeczy, które są ciche każdego dnia. Ale później Grają Muzykę Prostoty". Jest jedno ale.  Domzopstał wybodowany w 1852 roku i zyje dalej. Żyje dzieki miłości i potzrebie piekna ludzi, którzy wierzą, że stare jest zwyczajnie ładne :) Zdjęcia celowo zostawimy duże, by móc wypatrzeć szczegóły, dojrzeć detale i pozostać z zachwycie :)


                                                                                              A teraz zostawiamy kilka Szczęść  ... i zapraszamy  :)))
 
 
 
 
 
 
 
 



 



 




 
                                                                                                                                                                           zdjęcia : Skona Hem
 
 
 
 
 

wtorek, 20 czerwca 2017

Szwed w Stanach








Zastanawiałam się jaki post zamieścić w blogu, post pomost między piewszym dniem lata a Dniem Ojca który już tuż, tuż. Nie łatwe zadanie tym bardziej, że oba tematy sa szczególne. Symoliczne ! Szukałam długo i mam. Prosze Państwa dziś dom nad morzem z Ojcem w roli głównej :)












A jest nim dyrektor kreatywny Gustaf Torling. I choć mieszka z żoną Emily i córkę Anais w Nowym Jorku, to letni domek  w sennym Amagansett w Hamptons nad morzem  jest tym miejscem,  gdzie muzyka, jedzenie i piękne chwile z rodziną  są wszystkim czego pragnie najbardziej.  Ulubine  miejsce to oczywiście dom w Amagansett, a latem dom matki na Tjorn (Szwecja ). Miejsca jedyne w swoim rodzaju, a jednocześnie  bardzo podobne w istocie,  nawet jeśli są one w dwóch różnych kontynentach. 









Co jest najtrudniejsze w byciu tatą?

Poczucie, braku czasu.. Chcę dać Anais wszystko, być przy niej przez całą dobę i w czasie, gdy będzie dorastać by stać sie Kobietą :)  Mam wyrzuty sumienia , kiedy idę do pracy rano, a ona trzyma się mnie kurczowo...  Faktycznie, najtrudniejsza część bycia ojcem do obsługi własnego ego i własnych uczuć. Mężczyźni z tymi ostatnimi maja najwięcej trudności.  Anaïs jest  niesamowitą dziewczynką z wielką energią i ciekawością świata. Najtrudniejszą rzeczą jest to, aby nie być przy niej cały czas, ale pomóc jej odnaleźć swoją własną drogę. To jeszcze przede mną.

Jaki był dzień narodzin Anais ?

Trudny, twardy i absolutnie fantastyczny. Anaïs urodziła przedwcześnie przez cesarskie cięcie i miałem wrażenie, że mogę starcić zarówno ją i jej matkę. To był niezwykle trudny czas dla mnie i Emelie zarówno  fizyczne jak i psychiczne. Bezradność, gdy czułem jak żona przeżywa czego nie można zrobić.  To było naprawdę straszne i naprawdę walczyłem o nasze wspólne zycie juz od piewrszego dnia, a w sumie przez cały  pierwszy rok. Emelie jest niezwykle silną kobietą. Długi czas w szpitalu, kolki przez kilka miesięcy i bez snu. Jednak ten, kto czeka na coś dobrego zostaje nagrodzony ! Teraz, wszystko jest wspaniałe, każdy ma się dobrze a Anaïs jest zdrowa i szczęśliwa.







 







 Jakie są twoje dni w domu nad morzem?Wychodzimy po moich porannych spotkaniach w piątki a wracamy z powrotem do miasta w niedzielę wieczorem.  Uwielbiam gotować, to jest moja pasja i przykładam dużą wagę do tego, co ma być gotowane każdej nocy. Jesteśmy na naszej małej plaży, Ja i Anaïs gramy, bawimy sie, a kiedy śpi mamy  czas z Emelie dla siebie. Kładziemy Anais wieczorem , a potem we dwoje pijemy wino, jemy długie kolacje i gramy na gitarze. Im gorzej, tym lepiej. Jeśli mieszkasz w Nowym Jorku trzeba gdzieś uciec. Inaczej można oszaleć 












Co robisz i co jest najlepsze / najgorsze w Twojej pracy?

Jestem wiceprezesem Global Creative pod Estee Lauder, teraz jedna z naszych największych marek. Idziemy od głównego rebrandingu, co jest niezwykle ekscytujące.   Wszystko kierowane jest z mojego biura, cosprawia, że ​​moja jest bardzo trudne i bardzo zabawn jednocześnie. Przed moją karierą w Estee Lauder, pracowałem jako dyrektor kreatywny dla różnych butikowych firm, ze szczególnym uwzględnieniem branży mody.

Jak zrównoważyć rodzinę i karierę?

 Na szczęście, czas minął, kiedy pracowałem w agencjach reklamowych w centrum Nowego Jorku, gdy dzień pracy to było18 godzin.  Estee Lauder ma bardziej rodzinne tempo, nawet jeśli jest to bardzo intensywne i czasami ciężkie. To nie tak jak w Szwecji, gdzie jakość życia jest przewidywalna.





                                                                       zdjęcia : Emelie Törling via. Elledecoration.se

poniedziałek, 12 czerwca 2017

Relaks i spokój w Domu Zielonym









 Ten dom był prezentowany  blogach  wcześniej.  Same miałyśmy okazję przedstawić te niebanalne wnętrza, ale w innej aurze.  Zatęskniłyśmy więc za zielenią i proszę, jest zieleń we wnętrzach Pani Małgosiu i inne cudowne Panie z Ladnebebe.pl  którym dziekujemy pięknie za wsparcie, zrozumienie i dużą porcję smacznej cierpliwości Marto Brelińska :)  Jak to dobrze mieć Serce i odczuwać bicie Dobrych Serc wokół siebie.  Wokół Nas Drodzy Państwo :)






















                                                                                                                        zdjęcia: Nordic Design

wtorek, 6 czerwca 2017

Maria Montti w Sztokholmie











Dom przepiekny, dom tajemny, dom wyobraźnią szyty... Mieszkanie znajduje się na w pieknym miejscu i jest wyjątkowe, twórcze i piękne jak rodzina, która w nim mieszka i zyje..  Maryia, Eric i Noel spotykają się w swoim gronie w dopiero piątek... Dziwne ? Przez kilka dni w tygodniu każdy ma swoje zajęcia, swoją prace i hobby. Trudno to wszystkop robić wspólnie, nieprawdaż ? Wchodząc do wnętrza juz od progu drzwi mozna odnieść subtelne wrażnienie, że chcę wejść do środka na oboad, że chcę nnoralnie zatańczyć. Przyjemnie, radośnie i In spirująco. Aura wyczarowana nie przez przypadek.  Maria Montti pracuje jako stylistka i to zarówno w galach, gdzie „czerwony dywan” jest bardzoi rozpoznawalnym atrybutem jak  pracy z Noomi Rapace czy na pokazach mody Fashion Week w Sztokholmie.. Trudno nie wspomnieć o teledyskach Titiyo między innymi. Jak sama twierdzi " Obecnie pracuję jako stylistka i konsultant. Jest kilka elementóe składających się na fakt lubienia mojej pracy. Ale sens jej wykonywania dają mi w zasadzie ludzie, z którymi pracuję. Przede wszystkim mam dużo radości i przyjemności. To wspaniałe uczucie".
 
Maria uważa, że najważniejszą powinnością Jej jako matki jest i było przekazanie Synowi  pewności siebie i poczucia bezpieczeństwa. " Żyjemy w czasach, gdzie spokój ducha stał sie i przeżytkiem i pożądaniem z drugiej strony.  Nie uczymy dzieci  życ w spokóju. Uczymy je natomiast jak egoistycznie i zacząć używać słów takich jak „moja czekolada, moje zabawki, moje życie,  mój wybór”. „My” to nic innego jak ego. A kiedy ego przychodzi mądrość wychodzi.  Tylko wiedza nie pozostaje w tyle.  Ja uczę Syna,  aby nie chodzić samotnie w życiu i na drodze do dobrobytu. Uczę Go przezywania Życia  innym, a innym z nimi też. " Mądrość jest zdobywana nie wraz z pozycją, ale moim skromnym zdaniem wraz z doświadczeniem jakie mamy od Życia. Zatem crodo brzmi - żyjmy mądrze i nie sami z Ego w pokoju. Więcej mogą Państwo przeczytać w Elledecoratoion.














 










                                                                                                                    zdjęcia.  Elledecoration.se