SKLEP SCANDICONCEPT

wtorek, 18 grudnia 2012

Domowe ozdoby na Święta




Patrzę na to co dzieje się wokół mnie... Ludzie chodzą jak w transie napędzani zewnętrzną  siłą. Czy to "sprawka" reklamy? Czy może Moc Tradycji jest tak sprawcza, że mimo zmęczenia i przepracowania, wiele osób godzinami przemyka pomiędzy sklepami w galeriach handlowych? Nie wiem. Osobiście preferuję wewnętrzny spokój jaki zapewnia mi mozliwość robienia w domu zarówno zakupów ( jest Internet) jak i ozdób świątecznych. Że wspomnę o Prezentach już dawno zostały przygotowane dla Bliskich. Zatem dziś proponuje wnętrza świątecznie przystrojonych zakamarków domowego zacisza. Jak miło, jak spokojnie, jak domowo...

































                                zdjęcia ; Printerest, tumbrl, urzadzamy.pl murator.pl, Emma, Me&Alice

3 komentarze:

  1. To prawda w ferworze świątecznych przygotować zapominamy o spokoju i radości tymi szczególnymi dniami, a przecież święta to również spokój, odpoczynek i chwile w rodzinnym gronie, bez prezentów da się żyć, ale bez reszty już nie:) Piękne inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same śliczności :)
    Podobają mi się niskie choinki,
    ale czy pasuje taka do mojego salonu..
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zakochałam się w twoim domu i wystroju świątecznym, uwielbiam biel, pozdrawiam i dziękuję za tak piękne inspiracje

    OdpowiedzUsuń

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Przetrzeń spokoju

To piękne XIX-wieczne mieszkanie w Sturegatan w Sztokholmie. Dom należał do Mattiasa i Carolina Storm. Od tego czasu para się przeprowadz...

Etykiety