SKLEP SCANDICONCEPT

wtorek, 6 listopada 2012

Jesienne obrazy




Jesień ma się już całkiem dobrze i ja również :) Dziś "łowiąc" w sieci cyberprzestrzeni, widziałam różne obrazy, przeczytałam  artykuły i przeglądałam oferty. Tak oto  natknęłam się na kilka zdjęć jakie z gruntu nasunęły mi skojarzenie właśnie z jesiennym czasem i jego urokami. I jak zwykle w takich chwilach, słowa tylko zamazują obraz. Pstt... już milknę i zapraszam :)




























                                                        zdjęcia : tumbrl,Printerest

3 komentarze:

  1. Ojej ile wspaniałych inspiracji!!!:)))))))
    aż się ciepło robi i człowiek sie usmiecha:)
    a żeby było jeszcze weselej zapraszam do udziału w konkursie Scraperki i Malabelle:)
    http://scraperka.blogspot.com/2012/11/konkurs-malabelle-i-scraperki-czas-start.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne. Nad każdym obrazkiem mogłabym godzinami siedzieć i dumać....
    Ściskam Cię Lil:)

    OdpowiedzUsuń

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Przetrzeń spokoju

To piękne XIX-wieczne mieszkanie w Sturegatan w Sztokholmie. Dom należał do Mattiasa i Carolina Storm. Od tego czasu para się przeprowadz...

Etykiety