SKLEP SCANDICONCEPT

sobota, 30 czerwca 2012

Duńczycy robią to tak



Zaczęłam od poszukiwania Inspiracji na ścianę, a dokładnie na moją ścianę ze zdjęciami. Kilka bardzo starych  ramek już mam. Niemniej brakuje mi innych do obecnej koncepcji. Jak znam siebie będzie jeszcze kilka razy ewoluować zanim postawię przysłowiową kropkę nad i i stwierdzę. " Tak, to jest to". Sobota, więc czas na poranny przegląd agencji nieruchomości... i  jest.  Nie tylko ściana o jakiej pisałam :) Tym razem obiektem mojego pożądania jest 225 m kw. mieszkanie w Kopenhadze, które znalazłam w Femina. Wnętrza są doskonałym połączeniem nowoczesnego designu z np. Muuto, Arne Jacobsena, Eames. Ba jest nawet kilka uniwersalnych kawałków z Ikea ... Uwielbiam wszystkie białe półki na książki, wyglądają jak dzieło sztuki!
P.S. W katalogach wnętrzarskich dużo uwagi poświęca się ostatnio drewnu. Znak to ewidentny, że drewno jest modne i wróciło pod "lupę" stylistów, dekoratorów i Producentów. A że jest piękne i trwałe, zwłaszcza to skandynawskie, nie będę udowadniać, bo to fakt !!! Z boku widoczna jest rewelacyjna drewniana taca, a także postarzana tablica z... drewna. Pełne uroku, wdzięczne i bardzo gustowne dodatki gorąco polecam nie tylko do domu. 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Spotkanie przeszłości z teraźniejsząścią.

Dom położony jest w pobliżu Sandhammaren w Osterlen. na południu Szwecji. Miejsce bardzo popularne wśród Szwedów, zwłaszcza latem, ze wzglę...

Etykiety